نقد و بررسی Nintendo Switch: کنسول ضروری است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 929
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 

Switch Nintendo نحوه بازی شما را تغییر می دهد و ممکن است نحوه مشاهده آنها را تغییر دهد

 
نقد و بررسی Nintendo Switch

کنسول نینتندو سوئیچ 32 گیگابایتی

 
جزئیات امتیاز
انتخاب فناوری ویرایشگر DT برای تغییر محصول
"Nintendo Switch یک هومرون برای نینتندو است و فرض ابتکاری خود را ارائه می دهد."
  • بازی در خانه یا در حال حرکت
  • صفحه نمایش شارپ
  • کنترلر بی نظیر چند حالته
  • کتابخانه بازی عالی
  • عمر باتری عالی
  • ذخیره داخلی محدود
  • برخی از گزینه های کنترل کننده ناراحت کننده هستند
MSRP 299.99 دلار

این بررسی آخرین بار توسط Cody Perez ، مشارکتگر دیجیتال Trends در تاریخ 5/11/2020 به روز شد.

نینتندو می خواهد شما را بازگرداند. به دنبال خرابی آخرین کنسول خانگی خود ، Wii U ، ناشر ماریو و زلدا خیلی سریع اعلام کرد که کار بر روی یک کنسول جدید سخت است. اگرچه ناشر افسانه ای در این بین بازی های شگفت انگیزی را انجام داد - مانند Super Mario Maker  و Splatoon -  احساس می کرد نینتندو در حال عقب ماندن است ، و طرفداران این امر را پذیرفتند زیرا می دانستند دوران جدیدی در افق است. سؤال این بود که "آیا نینتندو می تواند همه چیز را با سخت افزار جدید چرخاند؟" پاسخ یک بله چشمگیر است."

چه چیزی در جعبه است

سوئیچ یک کنسول بازی "ترکیبی" است. این برنامه برای اتصال به یک تلویزیون درست مثل پلی استیشن 4 یا Xbox One طراحی شده است ، یا می توان آن را به عنوان یک دستگاه قابل حمل ، شبیه به Nintendo 3DS یا Game Boy حمل کرد.

سوئیچ خود یک تبلت کوچک با نمایشگر چند لمسی LCD 6.2 اینچی است. در داخل این کنسول از پردازنده Nvidia Tegra سفارشی و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. همچنین دارای آنچه شما انتظار دارید در یک دستگاه قابل حمل باشد: شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، بلوتوث 4.1 ، NFC ، Wi-Fi و قابلیت LAN بی سیم (IEEE 802.11 a / b / g / n / ac).

در قسمت بیرونی آن ، جک هدفون 3.5 میلی متری هدفون ، بلندگوهای استریو ، دکمه های قدرت و ولتاژ ، پورت های کارتریج های بازی ، یک شکاف MicroSD برای ذخیره سازی قابل ارتقا ، یک درگاه USB Type-C برای شارژ و یک کیک ایستاده وجود دارد.

همچنین دارای حوض ، گهواره ای است که وقتی می خواهید آن را شارژ کنید یا در تلویزیون بازی کنید ، سوئیچ به آن می چرخد. این حوض در واقع یک مرکز پلاستیکی توخالی است که از طریق درگاه USB Type-C این کنسول متصل می شود. دارای سه پورت در پشت - USB Type-C برای شارژ ، HDMI برای خروجی صوتی و تصویری و یک درگاه USB 2.0. همچنین دو پورت USB 2.0 اضافی در کنار هم وجود دارد. درگاه های عقب از طریق یک درب ساده در قسمت پشت قرار می گیرند که برخی از بندها را نیز پنهان می کند.

Switch بازتاب کاملی از حساسیت های بازی نینتندو است.

همچنین دو کنترل کننده جداشونده به نام "Joy-Cons" وجود دارد که دارای تمام دکمه های کنترلر و اسلایدها بر روی تبلت ، دو تسمه Joy-Con و Joy-Con Grip است که دو Joy-Cons را به عنوان یک کنترلر واحد به هم متصل می کند.

(آنها کاملاً متناسب هستند. در اینجا نحوه اتصال آنها به رایانه شخصی خود ، یا مثال برای ساختن یک Surface Pro در اینجا آورده شده است .)

عمر باتری و قابلیت حمل آن

Switch اصلی از باتری 2.5 تا 6 ساعت دارد و طول عمر آن به میزان درخواست بازی شما بازی بستگی دارد. برای مثال بازی مانند Legend of Zelda: Breath of the Wild به منابع کنسول سنگین تر می شود تا باتری در صورتی که با روشنایی کامل بازی می کنید ، حدود 3 ساعت دوام بیاورد. همه اینها را باید بگویم که در بیشتر پروازها دوام نخواهند داشت اما برای رفت و آمد کار خوب است.

برای سیستمی که از قابلیت حمل و نقل جلوگیری می کند ، این ناامید کننده است. در حالی که Nintendo 3DS و PS Vita بین سه تا پنج ساعت به طول می انجامند ، نینتندو می توانست به راحتی از Switch اصلی به عنوان فرصتی برای بهبود استاندارد استفاده کند.

خوشبختانه نسخه جدیدی از Switch با عمر باتری بهبود یافته در سال 2019 وارد بازار شد. این کنسول به روز شده که دارای طرح جدید تراشه و پردازشگر اصلاح شده Tegra X1 است ، عملکرد چشمگیر باتری اصلی سوئیچ را بهبود می بخشد و 4.5 تا نه ساعت عمر باتری را ارائه می دهد . این دو ساعت با ارزش از زمان پخش است که به جلسه بازی Breath of the Wild اضافه شده است. این تغییر به یکی از بزرگترین نقص سوئیچ ، این کنسول را به ارتفاعات جدید می برد ، مخصوصاً برای بازیکنانی که مرتباً در حال حرکت هستند.

صحبت از بازی در حال حرکت است ، در حالی که سوئیچ به اندازه 3DS قابل حمل نیست ، Switch Lite قول خود را از یک سیستم متمرکز دستی ارائه می دهد . Switch Lite با ایجاد ساختاری کوچکتر ، سبک تر و کم حجم تر به خانواده ، قصد دارد بازیکنانی را که سبک زندگی بازی دستی را ترجیح می دهند راضی کند. این ویژگی دارای همان طرح تراشه اصلاح شده و پردازنده Tegra X1 در Switch به روز شده است و نوید عمر باتری حداکثر تا هفت ساعت را دارد . منتشر شده در تاریخ 20 سپتامبر 2019 ، این قابلیت حمل را از دست می دهد که نسخه هیبریدی این کنسول فاقد آن است.

راه خود را بازی کنید

اگرچه سوئیچ یک تبلت کوچک است ، اما روح خود را بیرون از پوشش کوچک آن می پوشد. از Joy-Cons می توان برای کنترل بازی ها به روش های مختلفی استفاده کرد. کنترلرهای کوچک و سبک از راه دور در هر دو طرف سوئیچ اسلایده شده و به حالت اولیه در می آیند و آن را به یک دستگاه بازی دستی (La Nintendo's Game Boy و 3DS) تبدیل می کنند.

هر دو کنسول و Joy-Cons احساس محکم بودن و ساخت "حق بیمه" محکم دارند.

خاموش و روشن کردن Joy-Cons ممکن است یکی از بهترین ویژگی های طراحی فیزیکی هر سخت افزار بازی در حافظه مدرن باشد. این آسان ، سرگرم کننده است ، و یک کلیک خوب وجود دارد که می توانید وقتی Joy-Cons در جای خود قرار گرفتید آن را احساس کنید و بشنوید. این یک انتقال یکپارچه است حتی در وسط بازی.

سوئیچ در دست خوب است. کنسول و Joy-Cons هم محکم احساس می کنند و از ساخت و ساز ممتازی برخوردار هستند. مات مات Joy-Con باعث می شود که کنسول از نظر ظاهری و مدرن به نظر برسد ، خواه نسخه قرمز و آبی خاکستری و رنگی را بخرید. در 398 گرم (0.9 پوند) با اتصال Joy-Cons ، به اندازه کافی سبک است که بتواند در حالت قابل حمل طول کشید.

هرچند این حوض به اندازه خود کنسول محکم یا خوش ساخت نیست ، اما کار را تمام می کند. اگرچه فقط درگاه USB-C آن را در جای خود نگه می دارد ، به نظر می رسد سوئیچ در حوض ایمن است و ما هرگز مشکلات اتصال بین کنسول و داک را تجربه نکردیم. اتصال اولین کنسول Switch به پورت USB-C در پایین حوض در اولین بار ممکن است مشکل باشد و می تواند از همان "کلیک" به رسمیت شناختن شما از Joy-Cons استفاده کند تا به شما اطلاع دهد که کنسول امن است ، اما با این وجود کار خوبی را انجام می دهد.

هنگامی که کنسول به حوض آن متصل است ، یا اگر به راحتی احساس نمی کنید کل کنسول را در دست دارید ، می توانید Joy-Cons را آزادانه استفاده کرده یا آنها را به Joy-Con Grip بکشید ، که آنها را به یک کنترلر معمولی تبدیل می کند. Grip مانند هر گیم پد دیگری کار می کند ، اما بسیار کمتر از کنترلر PS4's Dualshock 4 یا Xbox One کنترلر است. این می تواند برای بیشتر بزرگسالان ناراحتی ایجاد کند. میله های کوچک کنترل Joy-Con به اندازه معمول زیاد نیستند ، بنابراین گرفتن آنها سخت به نظر می رسد. Pro Controller اختیاری این مشکل را برطرف می کند - و یک گیم پد عالی برای همه چیز است - اما یک لوازم جانبی 70 دلاری است.

یک ماشین چند نفره ، حتی در حال حرکت

داشتن دو Joy-Cons باعث باز شدن درهای تجربیات چند نفره محلی می شود. بعضی از بازی ها به بازیکنان این امکان را می دهند تا از هریک از Joy-Con به عنوان کنترلر استفاده کنند. Joy-Cons همچنین دارای تمام سنسورهای حرکتی لازم برای بازی های مبتنی بر حرکت ، مبتنی بر حرکت ، مشابه Nintendo Wii است.

با این حال ، استفاده از فردی Joy-Cons به عنوان مینی کنترلر برای چند نفره محلی می تواند کاملاً ناراحت کننده باشد. کنترل کننده ها بسیار کوچک هستند و در صورت افقی چرخیده ، شکل مستطیلی گرد دارند. نگه داشتن روی آنها می تواند بعد از جلسات مداوم و یا شدید بازی دردناک شود.

بندهای کنسول "Joy-Con" شامل دکمه های شانه راحت تر و البته بند مچی به هر Joy-Con می شوند - اما آنها فقط کمی بهبود می یابند. Joy-Cons یکسان نیستند. چوب و دکمه های آنالوگ در موقعیت های مختلف در سمت چپ و راست Joy-Cons قرار دارند.

آنالوگ در سمت راست Joy-Con در اصل در مرکز کنترلر است که گرفتن گرفتن بر روی چوب را دشوار می کند. بازیکن با Joy-Con چپ در صورت استفاده از انگشت شست قطعاً برتری دارد. اگر به یک کنترلر در خرج کردن نیاز دارید ، ممکن است گزینه بهتری برای استفاده از کنترلر اضافی GameCube باشد - و به لطف یک بروزرسانی ، آنها سازگار هستند.

یک عنصر ضعیف ساخته شده است: کلید شروع آن. این یک پلاستیک پوسته پوسته است که از صفحه پشتی کنسول بیرون می آید و کنسول را به صورت ایستاده بر روی مسابقات چند نفره در حال حرکت نگه می دارد - یا اگر خسته هستید و نمی خواهید کنسول را نگه دارید. این کنسول تا زمانی که به آن لمس نشود یا سرحال نشود ، به صورت ایستاده قرار خواهد گرفت ، اما بعد از باز کردن آن حتی یک بار می ترسید از شکستن آن استفاده کنید. این امر به خصوص بد خواهد بود ، زیرا کیست لاین به عنوان یک پوشش محافظ برای شکاف MicroSD مضاعف است .

یک سینه اسباب بازی از وسایل جانبی

تعداد زیادی لوازم جانبی شخص ثالث وجود دارد که برای پخش همه موارد کوچک با بازی سوئیچ در موارد گسترده ای از موارد استفاده ، ساخته شده است. این موارد "اختیاری" نه تنها هزینه سوئیچ را به شدت زیاد می کنند ، بلکه این نکته را آشکار می کنند که هزینه رویکرد معاملات جیب همه تجارتها برای طراحی سخت افزار باعث ایجاد کنسولی با نقص های قابل قبول ، اما آزار دهنده شده است.

به عنوان مثال ، حافظه داخلی کنسول 32 گیگابایتی می تواند تصاویر زیادی ، کلیپ های ویدیویی کوتاه (برای تعداد کمی از بازی های شخص اول) و احتمالاً بیش از چند بازی indie کوچک را در خود ذخیره کند ، اما بازیکنان عادت دارند که به صورت دیجیتالی بازی بخرند. کارت MicroSDXC برای ذخیره سازی اضافی.

Nate Barrett / Trends Digital
Nate Barrett / Trends Digital

اگر غالباً مسافرت می کنید و به مدت طولانی تردد می کنید ، به یک باتری اضافی نیز نیاز دارید ، مانند آنچه که مردم برای شارژ تلفن خود با خود حمل می کنند. سازندگان لوازم جانبی شخص ثالث حتی ساخت اسکله های قابل حمل و بسته های باتری را که به طور خاص برای سوئیچ ساخته شده اند ، مانند SwitchCharge که جایگزین جایگاه شیرین کنسول شده اند ، آغاز کرده اند.

اگر بازی های رقابتی را انجام می دهید و یا در هر زمان طولانی بازی می کنید ، می خواهید برای Controller Pro Nintendo که 70 دلار اضافی دارد هزینه کنید.

هنوز همه لوازم جانبی برای برطرف کردن کاستی های سیستم ایجاد نشده اند. Nintendo Labo که حدوداً یک سال پس از سوئیچ آغاز به کار کرده است ، به بازیکنان جوانتر این امکان را می دهد تا سوئیچ و کنترلرهای آن Joy-Con را با کیت های مقوایی ترکیب کنند تا تجربیات کاملاً جدیدی ایجاد کنند. این موارد شامل همه چیزهایی از پیانوهای قابل پخش گرفته تا ماشینهای RC و حتی میله ماهیگیری است که هرکدام از آنها برای انجام کارهای غیر منتظره از دوربین های مادون قرمز سیستم و رام کردن استفاده می کنند. پشتیبانی از VR حتی به بازیهای موجود ، از جمله Mario Kart 8 Deluxe رسیده است ، که راه جدیدی برای مسابقه دادن به طرفداران است.

همه چیز در مورد بازی ها

پاشنه آشیل نینتندو با برخی کنسول های خانگی گذشته عدم پشتیبانی نرم افزار بود. Wii U در انتشار بازی ها به طور مداوم و با طول عمر کوتاه خود مشکل داشت و Wii در جذب برنامه نویسان شخص ثالث مشکل داشت.

با وجود سوئیچ ، این مسئله اثبات نشده است. از Zelda گرفته تا ماریو تا Pokemon ، Switch از بازیهای بسیار خوبی برخوردار است که می تواند برای طرفداران طولانی مدت نینتندو و تازه واردان جذاب باشد.

هنوز هم بهتر ، سوئیچ به سکوی برو به Remaster ها ، بازسازی ها و استفاده مجدد از بازی های قدیمی تر تبدیل شده است. این می تواند Doom  اصلی و به زودی عاقبت آن ، Doom Eternal را بازی کند . این می تواند Overwatch را بازی کند . این می تواند بازی اصلی Final Fantasy VII را بازی کند . این سرویس می تواند انواع مختلف NES و SNES تقلید شده را از طریق سرویس Nintendo Switch Online بازی کند. حتی  The Witcher 3 در دسترس است. عمق عظیمی از محتوا برای انواع گیمرها وجود دارد.

بیشتر آنلاین ، بهتر است

نینتندو طی سالها مورد توجه نوآوری بازی های آنلاین نبوده است ، اما Switch یک تجربه چند نفره نسبتاً پایدار را در همه چیز از Arms گرفته تا Splatoon 2 ارائه می دهد . برخی از بازی ها ، مانند Mario Kart 8 ، به طور شگفت آور و آنلاین به خوبی کار می کنند.

با این وجود گزینه های سازگاری محدود در برخی از بزرگترین بازی ها و همچنین تصمیم عجیب و غریب برای کنار گذاشتن گپ صوتی بدون برنامه تلفن های هوشمند برای برخی از بازی ها ، ناراحت کننده هستند و در مقایسه با گزینه های کیفیت زندگی موجود در هر دو پلی استیشن کمرنگ هستند. شبکه و Xbox Live. گفته می شود ، برخی از بازی ها مانند Fortnite و Paladins امکان چت صوتی بومی را از طریق خود Switch فراهم می کنند.

نینتندو نیز متاسفانه از خدمات آنلاین خود به عنوان سدی برای پخش آنلاین و سیستم محبوب کنسول مجازی خود استفاده کرده است. در حالی که اشتراک پولی برای دسترسی آنلاین روشی رایج در بین کنسول های نسل فعلی است ، محدود کردن دسترسی به برخی از محبوب ترین بازیهای یکپارچهسازی با سیستمعامل نینتندو ناعادلانه است. به جای اینکه به شما امکان خرید کلاسیک را بدست آورید همانطور که در کنسول های قبلی نینتندو مشاهده کرده ایم ، به شما می توانید عنوانی از عناوین NES و SNES را به عنوان بخشی از اشتراک خود دریافت کنید. این یک گزینه خوب است ، اما ساختن آن تنها گزینه اشتباه است.

گفته می شود ، نینتندو در برخی از بازی های آنلاین خود تمایل شگفت انگیز برای همکاری با سایر سیستم عامل ها را نشان داده است. اگر می خواهید Minecraft یا Fortnite  on Switch را با دوستان خود در Xbox یا PC بازی کنید ، می توانید و در مورد بازی قبلی ، حتی می توانید دستاوردهای Xbox را بدست آورید.

هنوز Netflix اینجا نیست

سوئیچ با وجود سبک بازی و بخش های زیادی که دارد ، در واقع یک ماشین بازی مستقیم است. بر خلاف سایر کنسول ها ، که آرزو دارند همه به یک اتاق نشیمن یا دستگاه های سرگرمی آنلاین تلفن همراه تبدیل شوند ، سوئیچ مخصوص بازی و بازی به تنهایی (حداقل فعلاً) است.

رابط کاربری بسیار ساده است - مجموعه ای از مربع های بزرگ ، که بازی های موجود شما را نشان می دهد. مجموعه دوم دکمه های گرد کوچکتر در زیر بازی ها با یک فید وبلاگ دارای نینتندو ، eShop ، مکانی برای مشاهده و اشتراک گذاری تصاویر و غیره وجود دارد.

در حال حاضر تعداد کمی برنامه غیر بازی در دسترس است - Hulu تنها سرویس اصلی جریان فعلی است - و نینتندو نگفته است که چه زمانی یا این ویژگی ها راه را به سمت کنسول خواهند برد. مانند دوربین ، حذف آنها احساس ضرر بزرگی نمی کند ، اما از آنها استقبال می شود.

بیشتر بازیکنان در حال حاضر تعداد زیادی دستگاه - تلفن ، رایانه لوحی ، لپ تاپ - برای تماشای Netflix و Disney + دارند. در همان زمان ، با صفحه نمایش تیز و غرفه شخص ثالث ، سوئیچ صفحه نمایش شخصی خوبی را ایجاد می کند.

شاید لینک بتواند دنیای ما را نیز نجات دهد

شما احتمالاً در مورد قدرتی که یک کنسول بازی از آن استفاده می کند فکر نمی کنید ، اما می تواند قابل توجه باشد. یک Xbox One X می تواند در هنگام بازی آب بیشتری از یک یخچال کوچک بخورد. این به سیاره ما آسیب می رساند و با گذشت زمان می تواند هزینه ای پنهان به قبض برق شما اضافه کند.

سوئیچ قابل حمل نینتندو این مسئله را کنار زد. این در حالی که بازی را در حالت docked انجام می دهد ، در حدود 12 وات است. در حالی که سایر عوامل مانند استفاده آماده به کار و استفاده از مرکز داده در نظر گرفته می شود ، قدرت کل سوئیچ حتی کمتر می شود. کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس غالباً تکه های بزرگی را بارگیری می کنند و می توان از آنها برای جابجایی محتوا از مراکز داده گرسنه استفاده کرد.

این همه می افزاید. مطالعه ای که توسط آزمایشگاه ملی لارنس برکلی انجام شده است نشان داد که وقتی تمام منابع مصرف انرژی در نظر گرفته می شود ، سوئیچ از قدرت کمتری نسبت به PlayStation 4 Pro استفاده می کند. نسبت به Xbox One S یا Xbox One X نیز بسیار کم تقاضا است.

سوئیچ همچنین می تواند کیف پول شما را ذخیره کند. در صورت خرید سوئیچ به جای PlayStation 4 Pro ، یک گیمر سبک 47 دلار کمتر در قبض ابزار خود هزینه خواهد کرد. گیمری که بطور مکرر در کل بازی های روزانه می گذرد ، می تواند تا 180 دلار پس انداز کند. برای خرید سه بازی جدید و تمام قیمت کافی است.

نینتندو همچنین از طریق برنامه Take Back ، بازیافت مجانی را برای کنسول و لوازم جانبی قدیمی شما ارائه می دهد . مایکروسافت و سونی برنامه های مشابه ارائه می دهند ، اما پیدا کردن آنها در وب سایت های هر شرکت مشکل تر است.

اطلاعات گارانتی

نینتندو سوئیچ با یک سال ضمانت محدود از تولید کننده ارائه می شود.

ما را

سوئیچ قادر است ترکیب سخت افزاری نینتندو را برای سخت افزارهای عجیب و غریب و عجیب و غریب با طرحی با کیفیت و باکیفیتی که در دوران مدرن انتظار داشت از کنسول ها درآید. از نظر سخت افزاری ، بهترین کنسول این شرکت در نسل ها - احتمالاً تا کنون است.

هنوز هم ، Switch یک ماشین نینتندو است که برای انجام بازی های نینتندو ساخته شده است. با وجود تمام اقدامات انجام شده برای احساس "جریان اصلی" ، نقص آن نشان می دهد که این کنسول به گونه ای طراحی شده است که توسعه دهندگان نینتندو می توانند بازی های جالبی انجام دهند. اگر عاشق نینتندو باشید ، این خوب است ، زیرا به نظر می رسد N بزرگ در حال پیشرفت است.

آیا جایگزین بهتری وجود دارد؟

سوئیچ بی نظیر است. هیچ سیستم عامل وجود ندارد که عملکرد خانه ترکیبی / قابل حمل هیبریدی یکسان یا چنین طیف گسترده ای از گزینه های کنترل کننده را ارائه دهد. همچنین ، بسیاری از بهترین فرانچایزهای آن ، مانند Splatoon و Mario ، در هیچ سکوی دیگری ، نینتندو یا موارد دیگر قابل پخش نیستند.

اگر می توانید بدون بازی های Nintendo انجام دهید و در یک تلویزیون یا مانیتور بازی کنید ، بهتر است در خرید یک PS4 ، Xbox One یا رایانه شخصی بازی به شما پیشنهاد شود. اگر قبلاً هرکدام از این موارد را داشته باشید ، سوئیچ یک سیستم دوم فوق العاده است که به شما امکان دسترسی به بازیهای اصلی بیشتر از هر گزینه دیگر را می دهد.

اگر به طور خاص به دنبال یک سکوی قابل حمل هستید ، Switch over 3DS را توصیه می کنیم. با بهبود عمر باتری و مجموعه گسترده ای از بازی های موجود در سوئیچ ، شما فقط با سرگرم کردن دستی دستی تحتانی که در انتهای چرخه عمر خود قرار دارد گزینه های خود را محدود خواهید کرد.

چقدر طول می کشد؟

از نظر تاریخی ، کنسول های بازی موفق حدود 5 سال عمر دارند تا تولید کننده کنسول جدیدی تولید کند. همچنین باید توجه داشته باشیم که سازندگان کنسول برای کوتاه کردن چرخه عمر سیستم ها حتی در صورت موفقیت آمیز بودن سخت افزار تلاش کرده اند. این مورد در مورد Switch است.

دو سال پس از انتشار اولیه ، نینتندو نسخه ارتقا یافته این کنسول را با بهبود عمر باتری به بازار عرضه کرد. Switch Lite ، نسخه کم حجم سوئیچ که مخصوص بازی دستی ساخته شده است ، مدت کوتاهی پس از آن وارد بازار شد. دارندگان اصلی Switch که به کنسول دستی مناسب تر علاقه ندارند ، احتمالاً از Switch Lite عبور می کنند ، اما نسخه اصلاح شده سوئیچ جایگزین جایگزینی دائمی برای اورجینال است که به طور قابل توجهی باعث بهبود عمر باتری می شود ، که کمی کوتاه بود نسخه اول

آیا باید آن را بخرید؟

آره. اگر عاشق نینتندو هستید و می خواهید بازی های جدید Nintendo را ادامه دهید ، یا از قبل کنسول بازی مدرن خود را در اختیار داشته باشید ، پس Switch باید کنسول بازی بعدی شما باشد. با این حال ، اگر این اولین کنسول مدرن شماست ، یا اگر بیشتر دوست دارید بازی های زیادی را بصورت آنلاین انجام دهید ، باید پاس کنید.

این بررسی آخرین بار توسط Cody Perez ، مشارکتگر دیجیتال Trends در تاریخ 5/08/2020 به روز شد.

 
منبع : https://www.digitaltrends.com



:: موضوعات مرتبط: Switch , ,
:: برچسب‌ها: نقد و بررسی Nintendo Switch: کنسول ضروری است ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com